Графік роботи
Пн — Пт 09:00 — 19:00
Сб 10:00 — 18:00
попередній запис
Top

Як перевірити регулятор тиску палива

Як перевірити регулятор тиску палива дизель

Технічна конструкція будь-якого автомобіля передбачає систему, яка складається з декількох ділянок та безлічі окремих елементів, та забезпечує подачу палива до ДВЗ транспортного засобу. У сукупності синхронної роботи всіх ділянок здійснює своєчасну подачу в камери згоряння палива. Важливо відзначити регулятор тиску палива від Коммон Рейл, оскільки така паливна система протягом останніх 20 років стала дуже затребуваною серед споживачів. Її розробили наприкінці ХХ століття, а контроль тиску паливної рідини забезпечує її повноцінну та правильну роботу. Контролюючу функцію виконує спеціальний датчик без якого робота системи неможлива. Важливо розумітися на тому, як працює регулятор тиску палива і які його поломки існують. Це дозволить своєчасно та правильно визначати збої у його роботі. Ця деталь не підлягає заміні та ремонту. При її виході з ладу проводиться заміна нової.

Як працює регулятор тиску палива Коммон Рейл?

Багатьох автовласників цікавить питання, як функціонує даний пристрій, і які ознаки вказують на його поломку. Щоб з’ясувати цю інформацію, слід розібратися з принципами його роботи, а також необхідно визначити, де стоїть регулятор тиску палива. Місце локалізації даного вузла знаходиться на корпусі ТНВД, тому що він у конструкції паливної рампи є однією з найважливіших деталей. За рахунок регулювання ним тиску горючої рідини в системі відбувається його зміна і на форсунках.

Технічна необхідність регулятора тиску палива двигуна дизельного типу визначається споживанням різної кількості палива двигуном, при його функціонуванні в різних режимах. На неодруженому ходу найменша витрата, а на високих оборотах – максимально допустимий обсяг паливної суміші. Тепер легко зрозуміти, що буде, якщо не працює регулятор тиску олії. Відбудеться порушення пропорцій стехіометричної суміші.

В результаті горюча суміш матиме певних компонентів мало або, навпаки, надміру від допустимої норми. Це впливає на ефективність роботи двигуна внутрішнього згоряння. Розуміючи, за що відповідає регулятор тиску палива, легко розібратися в тому, як він функціонує. Конструкція пристрою передбачає наявність насоса, на якому розташований клапан відразу після впускного штуцера, що забезпечує подачу горючої суміші в рампу. Крім цього, через нього до лінії звернення відводяться надлишки палива. Також трапляються випадки, коли причиною несправностей регулятора тиску палива можуть бути забруднення даного штуцера, що призводить до зниження пропускної здатності рідини. В результаті камери згоряння надходить недостатня кількість палива.

Конструкція регулятора тиску палива Коммон Рейл

Даний пристрій відноситься до мембранних насосів типу. Його конструкція передбачає наявність:

  • Штуцер під вакуумний шланг;
  • Поворотної пружини;
  • Мембрани;
  • Ущільнювальних кілець;
  • Запірний клапан;
  • Корпуси.

За наявності протікання палива з регулятора тиску потрібна негайна заміна кілець ущільнювачів. Через те, що рідина знаходиться під тиском, вона виходить назовні через деформовані ділянки ущільнювача. Тиск палива на мембрану створює тиск з одного боку, а з іншого – натискає пружина. При роботі двигуна внутрішнього згоряння на низьких обертах відбувається відкриття клапана регулятора тиску палива мотора на дизелі. Цей процес забезпечує вихід надлишкової кількості палива через штуцер. Коли обороти збільшено тиск як пружиною, а й вихлопними газами, відбувається на мембрану, що зумовлює перекриття шляху для відпливу палива клапаном.

Які ознаки вказують на проблеми регулятора тиску палива на дизельному моторі?

Відхилення у функціональності можуть бути невеликими, тому їх недосвідчений водій може не помітити. Але в результаті підвищиться витрата палива та суттєво знизиться динаміка розгону транспортного засобу. Вихід з ладу регулятора тиску палива визначати такі ознаки, як:

  • Проблематичний запуск двигуна;
  • Не утримуються неодружені обороти;
  • Під час прискорення автомобіль смикається;
  • Знижується потужність двигуна внутрішнього згоряння;
  • З’являються обороти обертання силового агрегату.

При прояві перерахованих вище симптомів, що вказують на несправність регулятора тиску палива, слід негайно вживати заходів щодо їх усунення. Як правило, вихід з ладу даного вузла відбувається рідко, тому що вони мають дуже міцну конструкцію, в якій відсутні деталі, що обертаються. Але, незважаючи на це, є деякі можливі технічні причини, що призводять до виходу з ладу або некоректного функціонування даного пристрою.

Способи перевірки регулятора тиску палива

Діагностика технічного стану регулятора тиску палива проводиться кількома способами. Але раціональним рішенням є проведення даних маніпуляцій майстрами спеціалізованого автосервісу. Це пояснюється тим, що спеціалісти СТО мають необхідний досвід та спеціальні прилади для якісного надання ремонтних послуг. Якщо не працює регулятор тиску палива (дизель), ознаки можуть бути різними і не полягати лише у засміченні штуцера. Це також може бути втрата герметичності корпусу або зниження жорсткості пружини, яка не підлягає заміні, так як конструкція вузла не має знімних деталей.

Багатьох цікавить, як почистити регулятор тиску палива, адже виконання цього завдання технічно можливе. Важливим моментом є відсутність необхідності у розбиранні даного вузла. Для того, щоб промити сіточку штуцера, потрібно буде просто його денотат. Очищення регулятора тиску палива проводиться з використанням спеціальної рідини для промивання карбюраторів. Але ніхто не дає гарантій, що ці маніпуляції допоможуть і відновлять коректну роботу пристрою. Такий спосіб вважається актуальним при регулярній заправці транспортного засобу паливом з низьким рівнем очищення. Тепер необхідно розібратися у варіантах перевірки, якщо не працює регулятор тиску палива, ознаки якого можуть бути різними.

Візуальний огляд

Такий метод передбачає звичайне обстеження без використання спеціальних приладів та обладнання. Для цього перетискається клапан та проводиться спостереження за потоком палива. Коли потік здійснюється з постійною інтенсивністю, тоді можна сміливо заявляти про вихід з ладу цього вузла. Але, варто зазначити, що такий метод перевірки регулятора тиску палива непідвладний навіть людині з великим досвідом у вирішенні цих питань. Також візуальний огляд є неточним методом діагностики.

Діагностика манометром

Якщо не працює регулятор тиску палива, як перевірити вузол, використовуючи манометр, повинен знати кожен водій. Для цього потрібно розташувати між вакуумним шлангом і штуцером прилад. Вакуумний шланг на час проведення діагностики від’єднується і далі проводиться контроль за показниками манометра. Справний регулятор змінює початковий тиск 0,3 Бар на показники максимум до 0,7 Бар. При отриманні іншої інформації можна сміливо робити висновки про непрацездатність пристрою.

Шляхом перетискання шланга

Що буде, якщо заглушити регулятор тиску палива? Для цього необхідно перетиснути вакуумний шланг та відстежити роботу силового агрегату. Проявом її рівномірності та стабільності кількості оборотів визначається вихід з ладу регулятора.

Контроль вхідної напруги

Конкретних показників того, яка напруга подається на регулятор тиску палива, не існує. Це з тим, кожен автовиробник встановлює свої показники. Найчастіше, для цього параметра характерні коливання не більше 9-12 Вольт. Тому перед проведенням вимірів за допомогою мультиметра потрібно з’ясувати, яка напруга подається на вузол безпосередньо в автомобілі вашої марки та моделі. За його невідповідності можна сміливо заявити, що проблема несправності регулятора пов’язана із системою живлення.

Розбираючись у тому, на що впливає регулятор тиску палива, не виникатимуть сумніви під час прояву ознак його виходу з ладу. У цій ситуації рекомендується негайно звертатися до спеціалізованого автосервісу у Києві «Гепард» для проведення якісної діагностики та заміни деталі при виявленні необхідності в цьому.

❶ Де знаходиться СТО Gepard?
Ми знаходимося на вул. Льва Толстого, 63 і Кільцева дорога,4б.
❷ Як зв'язатися з Вами?
Ви можете зателефонувати нам за телефонами:
098-554-99-55 - Окружна
095-554-99-77 — Центр
❸ З якими марками авто працює?
Ми працюємо майже з усіма марками автомобілів
❹ Які ваші головні принципи?
Наші основні принципи - це якість і безпека.
Оберіть мову сайту