Графік роботи
Пн — Пт 09:00 — 19:00
Сб 10:00 — 18:00
попередній запис
Top

Blog

Регулювання ГБО 4 покоління

Як проводиться регулювання ГБО 4

Фахівці більшості автомайстерень дотримуються думки про те, що газобалонне обладнання нового покоління не потребує коригування та обмежується стандартною установкою. На практиці автоматичного регулювання недостатньо для забезпечення стабільної роботи та всіх необхідних опцій.

В результаті багато автовласників залишаються незадоволені витратою палива та динамічними параметрами транспортного засобу. За допомогою автоматичного налаштування вдається досягти лише того, що машина не глухне.

Щоб домогтися необхідних параметрів роботи обладнання, налаштування повинні виконуватись вручну. Ключовим моментом стає діагностика газобалонного обладнання. Регулювання ГБО 4 покоління дозволяє досягти однакового часу впорскування палива як під час роботи на бензині, і газі.

Як проводиться регулювання ГБО 4 покоління?

Коригування газобалонного обладнання останньої версії повинно проводитись за допомогою спеціального автомобільного сканера та комп’ютера з газовим ПЗ з одночасною перевіркою параметрів на обох.

Існує неправильна думка про те, що збільшення обертів навантажує двигун. Витискання газу при нейтральній передачі збільшує тільки оберти, а вплив на двигун при цьому мінімальний. Ступінь навантаження, що надається на ДВС, залежить від часу упорскування.

Автоматичне налаштування ГБО 4

Не може забезпечити всіх необхідних опцій, але багато установників обладнання обмежуються виключно таким регулюванням. Вона не є достатньою, але є першим кроком до правильного налаштування. Процедура не вирізняється складністю.

Кожна подача палива фіксується блоком керування. ЕБУ переключається на подачу газу та проводиться коригування коефіцієнта паливної картки. Це дозволяє пропан-бутану повторювати той час, коли бензин впорскувався в двигун внутрішнього згоряння.

Недоліком такого калібрування є фіксація лише одного осередку, за яким змінюється карта. Транспортний засіб не глухне, але цього недостатньо для оптимального керування, оскільки відсутнє налаштування навантажень на різних обертах.

Як здійснюється налаштування ГБО 4 за часом упорскування?

Методика регулювання полягає у запам’ятовуванні часу подачі бензину у певний момент руху, коли з бензину перемикаються на газобалонне обладнання та спостереження за тим, наскільки воно змінилося. Умови руху та зусилля, з яким тиснуть на педаль газу, повинні залишатися незмінними протягом усього процесу.

Якщо спочатку було зафіксовано 3 мс, а потім показник піднявся до 4 мс, то сталося збільшення на 33%. Підвищення часу упорскування на карті означає, що суміш надходить бідніше за необхідну. Отже, потрібно змінити весь рядок 3 мс на 33 одиниці. Аналогічні маніпуляції роблять по всьому навантаженню двигуна.

Дане регулювання є абсолютно непридатним для проведення налаштування транспортного засобу, що рухається. Це обумовлено головною вимогою проведення такої настройки, яка полягає в незмінності умов руху машини, а знайти дорогу чи трасу з абсолютно ідеально рівним покриттям практично нереально. Підтримувати ногу в одному положенні, якщо авто теж їде складно. Краще зібрати отримані дані та провести аналіз пізніше.

Налаштування розрідження в колекторі

Спосіб полягає у фіксації показників руху транспортного засобу. Вони попередньо синхронізуються з MAP-сенсором, що демонструє розрядження в колекторі.

Діяти необхідно наступним чином:

  1. Проїхати автомобілем із встановленим газобалонним обладнанням четвертого покоління приблизно 10 кілометрів. Користуватися потрібно традиційним способом харчування бензином.
  2. Зафіксувати та зберегти отримані показання разом із даними розрідження в колекторі.
  3. Аналогічним чином записують і зберігають інформацію під час руху із задіянням вже газобалонного обладнання.
  4. Скоригувати отримані дані MAP

Табличний процесор дозволяє значною мірою спростити аналіз, що проводиться.

Регулювання газобалонного обладнання четвертого покоління з адаптером

Цей варіант вважається найоптимальнішим. Він дозволяє здійснювати вимірювання під час руху транспортного засобу. Якщо при регулюванні за упорскуванням палива через вимогу незмінності умов зробити це практично нереально через відсутність доступу до ідеально рівного дорожнього полотна, вимірювання при такому методі налаштування проводяться безпосередньо на транспортному засобі, що рухається. Автовласник може відчувати поведінку свого автомобіля, а відтак і вносити необхідні коригування.

Корекція упорскування палива показується ЕБУ. Дані представлені у відсотковому співвідношенні, яке показує відхилення одержуваних показань від норми. Метод заснований на зіставленні таблиці нормативних значень та MAP чи MAF сенсорів. Коли впорскування палива не збігається від необхідного стандарту, значення, що видаються, відрізняються від нуля.

Головна мета налаштування, що проводиться – це зіставлення коефіцієнтів паливної карти, коли при роботі двигуна на різних оборотах і при різному навантаженні, різниця між бензином і газом не вище 5%. Цей показник може відхилятися як у більшу, так і меншу сторону, але бажано не перевищувати п’яти відсотків.

Фахівці радять коригувати паливну картку спочатку за навантаженнями, а вже потім за оборотами. Першого етапу часто достатньо, але другий проводиться як контрольний і дозволяє переконатися в правильності вимірювань та налаштувань.

❶ Де знаходиться СТО Gepard?
Ми знаходимося на вул. Льва Толстого, 63 і Кільцева дорога,4б.
❷ Як зв'язатися з Вами?
Ви можете зателефонувати нам за телефонами:
098-554-99-55 - Окружна
095-554-99-77 — Центр
❸ З якими марками авто працює?
Ми працюємо майже з усіма марками автомобілів
❹ Які ваші головні принципи?
Наші основні принципи - це якість і безпека.
Оберіть мову сайту