Горить датчик тиску масла
Горить датчик тиску масла – у чому причина і що робити?
Комплектація всіх сучасних автомобілів передбачає наявність системи діагностики обладнання, що функціонує за рахунок спеціальних датчиків, які знімають параметри робочих вузлів транспортного засобу. За наявності змін параметрів або відмови роботи вузлів інформація про несправність виводиться на панель приладу автомобіля за допомогою спеціальної світлової сигналізації. Системні неполадки в пристроях відображаються миготливими лампочками, сповіщаючи тим самим водія про наявність. Відповідно, якщо на панелі приладів засвітився датчик масла, тоді шукати проблему слід в картері двигуна зі мастильним матеріалом. У більшості випадків цей сигнал свідчить про недостатній рівень мастильного матеріалу в картері. Також є інші причини відображення даного виду світлової сигналізації. Саме тому багато автолюбителів не знаються на точних причинах, що спровокували загоряння лампочки тиску масла, і при цьому не можуть визначити важливість проведення ремонтних робіт.
Якщо спалахнув датчик тиску масла, в першу чергу рекомендується перевірити рівень мастильного матеріалу. Також важливо враховувати, у якому стані двигуна внутрішнього згоряння світиться цей індикатор. Якщо датчик тиску олії відображається на холостому ходу, то основний фактор, що зумовлює появу несправності, залежить від температурного стану ДВЗ. Це з тим, що функціональність мотора на холостому ходу здійснюється без додаткового навантаження. Якщо двигун внутрішнього згоряння холодний, тоді масло працює в умовах зниженої температури. Ці фактори впливають на повноцінність функціональності датчика масла. Саме тому водій отримує помилкові сигнали від системи, що справно працює. Для того, щоб розібратися в причинах загоряння лампи тиску масла після запуску двигуна і прийняти розумне рішення, необхідно вивчити і розібратися в усіх випадках виникнення даної проблеми.
Основні причини загоряння лампочки тиску олії на холостому ході
Досить поширеною ситуацією є загоряння лампочки тиску олії на неодружених оборотах. Але, як тільки перемикається робота двигуна на першу швидкість і автомобіль рушає з місця, відображення цього індикатора на панелі приладів відразу зникає. Ця ситуація може виникнути з певних причин. Вони можуть бути пов’язані як з якістю мастильного матеріалу, так і з дисфункцією окремих комплектуючих. До основних причин загоряння індикатора тиску масла на неодружених оборотах відносяться:
- Використання неякісної олії, яка була залита в картер;
- Невідповідність мастильного матеріалу специфікації, і, як результат, вона не відповідає конструктивної специфіки двигуна;
- Передача неправильних показань, які відрізняються від дійсності технічного стану;
- Недостатній рівень мастильного матеріалу у двигуні;
- Несправність маслонасоса або його некоректна функціональність;
- Канали для циркуляції мастила або фільтруючих елементів забруднені.
Загоряння датчика олії на холостих оборотах який завжди супроводжується наявністю перелічених вище проблем. Тому раціональним рішенням у разі буде виконання цілої низки заходів, які забезпечують правильне визначення причини загоряння даного індикатора.
Розглянемо основні причини того, чому відображається датчик тиску при недостатній кількості мастила. Важливо постійно підтримувати необхідний рівень мастила, його обсягу буде достатньо для здійснення оптимального тиску. Це забезпечить ефективне відведення від деталей тепла та високий рівень захисту їх за рахунок зменшення коефіцієнта тертя. Зниження рівня мастильного матеріалу паралельно супроводжується загоранням індикатора тиску олії на неодружених. Однією з основних причин зменшення рівня олії є його витік. Мастильний матеріал витікає через пошкоджені прокладки та деформовані сальники. Для їх заміни потрібно провести злив мастила, а цей процес є досить трудомістким. Тому фахівці рекомендують при загорянні датчика тиску масла на неодружених відразу долити масло до необхідного рівня.
Звичайно, постійно доливати мастило, коли на холостому ході загоряється індикатор тиску олії, є економічно вигідним процесом. Тому раціональним рішенням у разі буде ліквідація витоку мастильного матеріалу з наступним автоматичним винятком цієї проблеми. Важливо пам’ятати, що є ще низка інших причин, які сприяють появі цього виду несправності. Якщо після відновлення рівня мастильного матеріалу індикатор тиску олії на холостих продовжує горіти, необхідно перевірити коректність роботи масляного насоса. За умови, що дана деталь зламана або з ряду технічних причин знижена його ефективність, відповідно тиск або знижується, або повністю зникає. Усунути самостійно цю несправність досить проблематично, оскільки буде потрібно демонтаж масляного піддону. Відповідно, знадобиться злив мастильного матеріалу, і після відновлення або заміни самого насоса вливається нова технічна рідина цієї групи.
Тепер, розбираючись в алгоритмі дій під час загоряння індикатора тиску олії на холостому ходу, можна визначити причину. За наявності певного досвіду щодо виконання такого виду ремонтних робіт та технічних умов можна спробувати самостійно ліквідувати витік олії та провести заміну масляного насоса. Але, якщо довірити обслуговування свого транспортного засобу спеціалістам автосервісу у Києві «Гепард», ви можете бути не тільки впевненими як проведений ремонт, а й суттєво заощадите свій час. Виробниками будь-якої торгової марки автомобілів рекомендується відмовитися від експлуатації транспортного засобу, якщо індикатор тиску масла загоряється на холостому ходу. Це дозволить зберегти автовласникам належний технічний стан двигуна. Тому з появою подібних ситуацій необхідно негайно скористатися послугами кваліфікованих майстрів спеціалізованих СТО.
Основні причини загоряння лампочки тиску олії на прогрітому ДВЗ
Підтримка об’єму олії дуже важлива, оскільки недостатня її кількість сприяє зменшенню тиску. Це основна причина підвищення коефіцієнта тертя і, як наслідок, зменшення термінів експлуатації мотора. Комплектуючі, які труться одна об одну, функціонують при вищому температурному режимі та механічному навантаженні. Особливу увагу слід приділити, коли лампочка тиску олії спалахує на прогрітому двигуні. До основних причин належать:
- Недостатня кількість мастильного матеріалу;
- Неправильно підібраний вид олії;
- Втрата технічних властивостей мастила;
- Несправності в самій системі маслозабезпечення або супутніх вузлах двигуна внутрішнього згоряння.
Не варто панікувати, якщо після прогріву двигуна індикатор тиску масла загоряється на панелі приладів. Для відновлення коректної роботи потрібно виконання деяких заходів. Насамперед, необхідно провести перевірку рівня мастильного матеріалу. Якщо він відповідає рекомендованим показникам, знадобиться тестування датчика. Дана маніпуляція проводиться на холостому режимі двигуна, який видає не більше 1,5 об/м. Якщо індикатор горить при такому навантаженні, необхідно провести очищення масляного насоса. Скупчення в ньому бруду або утворення нагару істотно впливає на точність результатів вимірювання. Внаслідок цього індикатор спалахує незалежно на рівень тиску в системі, що знаходиться в межах норми.
Процес проведення тестування значно спрощується, якщо в гнізді датчика встановлено манометр, що дозволяє визначити відповідність тиску. Технічний посібник до транспортного засобу містить інформацію про параметри горіння тиску олії у працюючому двигуні. Виробниками в інструкції до експлуатації транспортного засобу наведено оптимальні дані. Не всі автомобілі укомплектовані манометрами. Тому більшість автовласників визначають некоректну функціональність датчика при працюючому моторі в холостому режимі або зверненні в автосервіс. Кваліфіковані спеціалісти СТО «Гепард» правильно встановлять причини загоряння індикатора тиску масла, нададуть оптимальний варіант усунення несправності та проведуть якісне обслуговування вашого автомобіля.
Індикатор тиску масла загоряється на низьких та високих обертах
Часто наявність середніх оборотів ДВЗ не б’є по його функціональності. Але як тільки їх збільшити або зменшити, відразу спрацьовує світлова сигналізація. Прояв індикатора тиску олії, незалежно від швидкості оборотів ДВЗ, свідчить про забруднення системи. Це відбувається через несвоєчасну заміну витратних матеріалів. також на це впливає якість очищення мастильного матеріалу. У разі цієї ситуації слід негайно провести заміну моторного масла з обов’язковим промиванням картера спеціальним промиванням. Бувають випадки, коли загоряння лампочки тиску олії проявляється на малих оборотах через забруднений фільтруючий елемент. Для усунення цієї проблеми необхідно встановити нову деталь.
Рідкісним явищем вважається загоряння лампочки тиску олії під час гальмування. Причини цього також пов’язані із забрудненням масляної системи. Перераховані вище маніпуляції дозволяють швидко усунути цю проблему. Але щоб довго не встановлювати причину некоректної роботи світлової сигналізації, рекомендуємо звернутися до фахівців автосервісу «Гепард». Ми в найкоротший термін проведемо якісну діагностику, встановимо причини загоряння лампочки датчика тиску олії. У разі потреби проведемо технічне обслуговування масляної системи та ремонт обладнання. Для попереднього запису на відвідування нашого автосервісу необхідно заповнити форму на сайті СТО, вказавши необхідну дату та час. Чекаємо на вас у нашому автосервісі та гарантуємо високу якість обслуговування вашого автомобіля.